ISSN 2080-3184
Tylko jedna z trzech części akcji promocyjnej
„Wielkanoc Mięsne Święta Polska Tradycja” odbyła się,
zanim zapadła decyzja o zawieszeniu wszystkich imprez
w kraju z powodu zagrożenia koronawirusem.
Promocja pod hasłem „Drób na Wielkanocnym Stole”
adresowana była głównie młodzieży podczas tegorocznych
Targów Edukacyjnych w Poznaniu
WIĘCEJ NA STRONIE 22
nr 1 (55)
marzec 2020
BRANŻA MIĘSNA W CIENIU KORONAWIRUSA
Dziś trudno jeszcze spekulować i szacować, jak duże straty przyniesie pandemia koronawirusa w polskiej gospodarce i branży
mięsnej. Jedno jest pewne– jej skutki będęogromne. Już teraz dochodządonas sygnałyo coraz trudniejszej sytuacji wzakładach
mięsnych, gdzie dotkliwie zaczyna brakować rąk do pracy. Dla Polski to wyjątkowo trudny czas. Zmagamy się bowiem z trzeba
epidemiami –afrykańskimpomoremświń i grypąptakóworaz koronawirusem. Zanimpojawiłysiępierwszeprzypadki zachorowań,
wNadarzynieodbyłysię targi dedykowanebranżyspożywczej –FoodTechExpo iWarsawPack. I choćzainteresowanie technicznymi
nowinkami było bardzo duże, to jednym z głównym tematów rozmów pozostawał koronawirus….
WIĘCEJ NA STRONACH 23-25
FOT. BOŻENA SKARŻYŃSKA