1 / 48 Next Page
Information
Show Menu
1 / 48 Next Page
Page Background

ISSN 2080-3184

Tylko jedna z trzech części akcji promocyjnej

„Wielkanoc Mięsne Święta Polska Tradycja” odbyła się,

zanim zapadła decyzja o zawieszeniu wszystkich imprez

w kraju z powodu zagrożenia koronawirusem.

Promocja pod hasłem „Drób na Wielkanocnym Stole”

adresowana była głównie młodzieży podczas tegorocznych

Targów Edukacyjnych w Poznaniu

WIĘCEJ NA STRONIE 22

nr 1 (55)

marzec 2020

BRANŻA MIĘSNA W CIENIU KORONAWIRUSA

Dziś trudno jeszcze spekulować i szacować, jak duże straty przyniesie pandemia koronawirusa w polskiej gospodarce i branży

mięsnej. Jedno jest pewne– jej skutki będęogromne. Już teraz dochodządonas sygnałyo coraz trudniejszej sytuacji wzakładach

mięsnych, gdzie dotkliwie zaczyna brakować rąk do pracy. Dla Polski to wyjątkowo trudny czas. Zmagamy się bowiem z trzeba

epidemiami –afrykańskimpomoremświń i grypąptakóworaz koronawirusem. Zanimpojawiłysiępierwszeprzypadki zachorowań,

wNadarzynieodbyłysię targi dedykowanebranżyspożywczej –FoodTechExpo iWarsawPack. I choćzainteresowanie technicznymi

nowinkami było bardzo duże, to jednym z głównym tematów rozmów pozostawał koronawirus….

WIĘCEJ NA STRONACH 23-25

FOT. BOŻENA SKARŻYŃSKA