17.08.2017
Warszawa, dn.17.08.2017
UWAGA!
W związku z błędem, który znalazł się w załączniku tj (Zaproszenie do składania ofert) dotyczącym terminu składania ofert, który mógł wprowadzać w błąd, okres otwarcia kopert został wydłużony o kolejne 7 dni. Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, że już złożone oferty będą otwarte wraz ze wszystkimi, które wpłyną do dnia 31 sierpnia do godz.10:00
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- ZAMAWIAJĄCY: STOWARZYSZENIE RZEŹNIKÓW I WĘDLINIARZY RP ul. Miodowa 14, 00-246 Warszawa
- WPROWADZENIE
Zamawiający zaprasza wykonawców do składania ofert na przeprowadzenie kampanii polegającej na emisji spotów informacyjno-promocyjnych w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej w ramach projektu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie pt. „Działania informacyjno-promocyjne dotyczące zawodu rzeźnika” realizowanego w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan operacyjny na lata 2016-2017, której celem jest promocja zawodu rzeźnika. Planowany czas emisji kampanii wyznaczony jest na termin od 1 września do 30 września 2017 r. Łącznie 15 emisji. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 i realizowana jest w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan Operacyjny na lata 2016-2017.
- TERMIN
Ostateczny termin składania ofert upływa 31 sierpnia 2017 r. do godz. 10:00.
- MEDIOWA GRUPA DOCELOWA
Telewizja Ogólnopolska – Spot informacyjno-promocyjny powinien trafić do osób bezrobotnych zamieszkujących tereny wiejskie.
- CEL KOMUNIKACYJNY
Cele komunikacyjne kampanii:
- wzrost świadomości opinii publicznej na temat zawodu rzeźnika.
- zachęcenie osób bezrobotnych oraz młodzieży szkolnej do kształcenia się w zawodzie rzeźnika.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup czasu antenowego w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej oraz zapewnienie emisji spotów informacyjno-promocyjnych dla kampanii w ramach projektu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie pt. „Działania informacyjno-promocyjne dotyczące zawodu rzeźnika” realizowanego w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Plan operacyjny na lata 2016-2017, której celem jest promocja zawodu rzeźnika:
- minimum 15 spotów telewizyjnych informacyjno-promocyjnych promujących zawód rzeźnika o długości 30 sekund. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty obejmującej wymagania zleceniodawcy
- EMISJA SPOTÓW INFORMACYJNO- PROMOCYJNYCH
Emisja spotu w telewizji
- Cel mediowy: wzmocnienie przekazu telewizyjnego do grupy docelowej –osób bezrobotnych, poprzez emisję spotu informacyjno-promocyjnych w najlepiej dopasowanych stacjach przy największej oglądalności wśród mieszkańców obszarów wiejskich,
- W kampanii telewizyjnej kierowanej do osób bezrobotnej. Należy wyemitować spot 30”. Emisja telewizyjna ma odbyć się zgodnie z harmonogramem emisji, który stanowi załącznik nr 1.
- Kampanię należy planować w stacjach i przy programach, których affinity index w mediowej grupie docelowej jest wysoki oraz, w miarę możliwości tak, aby tematyka programów nie kolidowała z przekazem kampanii.
- Średni zasięg 1 plus w trakcie kampanii informacyjno-promocyjnej nie może być niższy niż 975 000.
- Telewizja musi mieć zasięg ogólnopolski
- Warunki finansowe
- Stosunki między Zamawiającym a Wykonawcą będzie określać zawarta przez strony umowa
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty:
- opracowania planów emisji,
- zamieszczenia spotów telewizyjnych na FTP stacji telewizyjnych. Pliki emisyjne zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania Umowy,
- bieżącego monitorowania kampanii oraz jej modyfikowania w celu osiągnięcia zaplanowanych celów kampanii i przedstawienia raportów cząstkowych z realizacji kampanii w każdym tygodniu kampanii, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (osiągnięte parametry, liczba emisji),
- przedstawienia raportu poemisyjnego (POSTBUY) wraz z analizą skuteczności kampanii w terminie 10 dni od zakończenia emisji kampanii w telewizji, zawierającego:
- dokładny harmonogram emisji w dniach oraz całkowita liczba emisji spotu. Parametry kampanii w układzie planowane/zrealizowane dla kampanii telewizyjnej.
- Raport musi być przedstawiony w formie pisemnej w 1 egz. podpisany przez osobę upoważnioną oraz w formie elektronicznej (na płycie CD/ DVD/ pen drive)
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Oferta musi składać się z:
- Oferty sporządzonej wraz z załącznikami nr 1,2,3.
- Aktualnego odpisu z właściwego KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
KOMPONENT I TELEWIZJA
KRYTERIUM |
MAKSYMALNA LICZBA PUNKTÓW |
Zapewnienie minimalnego poziomu oglądalności określonego w zapytaniu- wybór stacji telewizyjnej zapewniającej wysoką oglądalność wśród mieszkańców obszarów wiejskich -wybór emisji w czasie największej oglądalności wśród bezrobotnych mieszkańców obszarów wiejskich |
60 pkt |
Cena |
40 pkt |
Razem |
100 pkt |
- Warunki wykluczenia Oferenta z postępowania:
W postępowaniu nie mogą brać udziału następujące podmioty:
Podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- Oferent nie może znajdować się w stanie upadłości lub likwidacji
Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia oferty z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Brak dołączonego oświadczenia potwierdzającego spełnianie powyższych warunków przez Oferenta będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperę należy opisać następująco: Oferta w postępowaniu: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie„ Działania informacyjno-promocyjne dot. zawodu rzeźnika- Emisja” Nie otwierać do 31/08/2017 do godz. 10.
- Termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP przy ul. Miodowej 14, 00-246 Warszawa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31/08/2017 do godz. 10.00.
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres oferenta.
- Dopuszczone formy złożenia oferty: osobiście, za pośrednictwem poczty lub za pośrednictwem kuriera. W każdym przypadku liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu rozpatrzenia ofert.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31/08/2017 o godz. 10.10
- Przy otwarciu kopert zamawiający przedstawi zakładaną wartość jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
- Po otwarciu kopert zostanie sporządzony dokument z dokładną informacją z podaniem nazw oferentów oraz proponowanych przez nie wartości.
- W przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie przekraczała zakładaną wartość zamówienia, lub jeśli postępowanie będzie obarczone wadą prawną wykonawca unieważni postępowanie.
- Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie w oparciu o zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez publikacje stosownej informacji na stronie internetowej, na której zostało opublikowane niniejsze zapytanie ofertowe (www.portalogloszen.arimr.gov.pl).iejskich