Dla Wietnamczyków znakomitą okazją do poznanie europejskich i polskich smaków będą Międzynarodowe Targi VIETFOOD & BEVERAGE 2024 w Ho Chi Minh City, które rozpoczynają się 8 sierpnia.
Realizatorzy kampanii promocyjno-informacyjnej „Taste Europe!”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej, obiecują wyjątkowe spotkanie z producentami wyrobów mięsnych i owocowych. Program kampanii przygotowało konsorcjum złożone z polskich organizacji branżowych. Są to: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Zarówno przedstawiciele obu organizacji, jak i eksperci oraz eksporterzy będą informować o zaletach wieprzowiny, wołowiny i jabłek, a także przetworów z tych produktów. Każdego targowego dnia (od 8 do 10 sierpnia) mistrzowie kuchni będą serwować zestawy dań i przekąsek, w których wykorzystają mięso wieprzowe lub wołowe w… towarzystwie jabłek.
Wyjaśnienie niepowtarzalnego smaku tych produktów tkwi nie tylko w ich jakości. To przede wszystkim wybór miejsc, z których pochodzą. A są to najlepsze hodowle i słynne na cały świat polskie sady. W ślad za jakością i smakiem podąża bezpieczeństwo tych produktów, wynikające ze zrównoważonego wpływu produkcji na środowisko w sektorze owoców i mięsa. To także systematycznie kontrolowane systemy jakości i normy bezpieczeństwa żywności w łańcuchu od pola do stołu.
Do importerów, dystrybutorów i handlowców adresowane są spotkania B2B, do przedstawicieli mediów – konferencje prasowe. Wszyscy będą mieli okazję na spotkania z mistrzami polskiej kuchni, serwującymi nietuzinkowe zestawy dań i nowatorskich lunchboxów, tak bardzo popularnych w Wietnamie.
Kampania „Taste Europe!” została ulokowana na stoisku B09-Hall A w Saigon Exhibitions and Conventions Center!
BS
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej |
|
---|---|
ul. Miodowa 14 00-246 Warszawa |
|
+48 22 6350184 507-130-369 |
|
biuro@srw.org.pl |