Po raz drugi kampania „Taste Europe!”, promująca świeże i mrożone mięso wołowe i wieprzowe oraz jabłka i ich przetwory z krajów Unii Europejskiej, zostanie zaprezentowana w Singapurze. Tą okazją są, trwające tam od 8 do 11 kwietnia targi FHA Food&Beverage 2025. Program kampanii przedstawi konsorcjum, które tworzą dwie polskie organizacje branżowe: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Wyjazdy z kampanią „Taste Europe!”, dały szansę rozwoju wymiany handlowej między Polską a Singapurem oraz innymi azjatyckimi krajami, gdzie coraz dynamiczniej rozwija się współpraca. Importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych zwracają uwagę na dobrostan zwierząt hodowlanych, który przekłada się na jakość mięsa, jego wartości odżywcze i smak.
- Dowodem na nasze bardzo dobre kontakty między Polską a Singapurem jest fakt, że już w maju importerzy z tego kraju skorzystają z zaproszenia naszej organizacji – mówi Tomasz Parzybut, prezes SRW RP. – Grupa singapurskich importerów przyjedzie do Polski. Chcemy pokazać im hodowle bydła i produkcję polskiej wołowiny – od pola do stołu. Zaprosimy ich do gospodarstw hodowlanych, zakładów ubojowych i rozbiorowych. Chcemy, by zobaczyli jak świetnie rozwinięte mamy hodowle i jak bardzo nowoczesne zakłady mięsne.
W programie wizyty importerów Singapuru są spotkania w kilkunastu firmach, a kulminacją ich pobytu będzie udział w II Biało-czerwonej Konferencji Branży Mięsnej, organizowanej 23 maja w Warszawie przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Organizatorzy przygotują dla swoich singapurskich gości specjalną salę, w której będą mogli spotkać się z nimi polscy eksporterzy mięsa.
BS
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej |
|
---|---|
ul. Miodowa 14 00-246 Warszawa |
|
+48 22 6350184 507-130-369 |
|
biuro@srw.org.pl |