Wystąpienie organizatorów kampanii promocyjnej „Europa pełna smaków - tradycja i jakość” podczas Targów FOODEX Japan w dniach 3-10 marca uznano za sukces. Charakterystyczne barwne stoisko, którego częścią była niewielka restauracja, było oblegane przez odwiedzających. Goście uznali, że towarzyszące promocji hasło „Enjoy It's From Europe” niesie za sobą prawdę, którą potwierdza jakość i smak prezentowanych produktów, a także sposób przekazywania informacji o ich pochodzeniu, produkcji i dystrybuowaniu. Podobnego zdania byli uczestnicy nowatorskiej w formie konferencji prasowej, która była kolejnym sukcesem organizatorów.
Nic zatem dziwnego, że zdecydowali się ponownie pojawić w Centrum Wystawienniczym Tokyo Big Sight już w kwietniu. Promocja mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz warzyw i owoców pod hasłem „Europa pełna smaków - tradycja i jakość” odbywała się podczas Targów FABEX w dniach 12-14 kwietnia br.
Realizatorzy programu promocji uznali, że krajowe targi FABEX będą doskonałą okazją do ponownego zaprezentowania mieszkańcom Tokio i Japonii unikalnych walorów wołowej karkówki i polędwicy, wieprzowego karczku, schabu, szynki i polędwiczek oraz mięsa drobiowego. Do przygotowania wyjątkowego mięsnego menu włączono owoce i warzywa. Wyśmienite dania serwowali rozpoznawani już w Japonii mistrzowie kuchni polskiej.
Na koniec tej edycji unijnych programów, które są obecne na światowych targach od 15 lat, wybrano Hongkong. Targi HOFEX w dniach 10-12 maja 2023 roku będą ostatnim miejscem, gdzie zaprezentuje się program promocji „Europa pełna smaków – jakość i tradycja”.
Program „Europa pełna smaków - tradycja i jakość”, w ramach unijnego mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej, realizuje polskie Konsorcjum: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
BS
Zdjęcia: Piotr Ziemann
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej |
|
---|---|
ul. Miodowa 14 00-246 Warszawa |
|
+48 22 6350184 507-130-369 |
|
biuro@srw.org.pl |