Konferencja #SZYNKA

28.04.2017

W dniu 9 czerwca 2017 roku w Hotelu Prime w Bytomiu odbędzie się I Konferencja #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu, organizowana przez Grupę Nomax, pod strategicznym patronatem Lionbridge Polska.

Jest to pierwsze tego typu wydarzenie marketingowe w branży mięsnej w Polsce. Celem Konferencji #SZYNKA jest poznanie najnowszych trendów prezentowanych przez ekspertów, zapoznanie się z wynikami badań rynkowych, pogłębienie wiedzy z zakresu brandingu, kreowania marki, poznanie nowych technologii i zaczerpnięcie inspiracji. Krótko mówiąc - #SZYNKA to przestrzeń, w której praktycy będą mieli okazję zgłębić tajniki mięsnego marketingu.

Polski przemysł mięsny z roku na rok inwestuje coraz więcej środków w marketing. Aby działania te były jak najbardziej efektywne, muszą być dostosowane do specyfiki produktu, skali działania i oczekiwań konsumenta. Powinny wyróżniać produkty producenta, przyciągać uwagę klienta, wywoływać w nim miłe skojarzenia i wzbudzać konkretne, pozytywne emocje. #SZYNKA to idealna okazja, by dowiedzieć się, jak tego dokonać.

Dane Adresowe

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy
Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Miodowa 14
00-246 Warszawa
+48 22 6350184
507-130-369
biuro@srw.org.pl

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.