W dniu 9 czerwca 2017 roku w Hotelu Prime w Bytomiu odbędzie się I Konferencja #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu, organizowana przez Grupę Nomax, pod strategicznym patronatem Lionbridge Polska.
Jest to pierwsze tego typu wydarzenie marketingowe w branży mięsnej w Polsce. Celem Konferencji #SZYNKA jest poznanie najnowszych trendów prezentowanych przez ekspertów, zapoznanie się z wynikami badań rynkowych, pogłębienie wiedzy z zakresu brandingu, kreowania marki, poznanie nowych technologii i zaczerpnięcie inspiracji. Krótko mówiąc - #SZYNKA to przestrzeń, w której praktycy będą mieli okazję zgłębić tajniki mięsnego marketingu.
Polski przemysł mięsny z roku na rok inwestuje coraz więcej środków w marketing. Aby działania te były jak najbardziej efektywne, muszą być dostosowane do specyfiki produktu, skali działania i oczekiwań konsumenta. Powinny wyróżniać produkty producenta, przyciągać uwagę klienta, wywoływać w nim miłe skojarzenia i wzbudzać konkretne, pozytywne emocje. #SZYNKA to idealna okazja, by dowiedzieć się, jak tego dokonać.
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej |
|
---|---|
ul. Miodowa 14 00-246 Warszawa |
|
+48 22 6350184 507-130-369 |
|
biuro@srw.org.pl |