Bilans grudzień 2021

BILANS DODATNI grudzień 2021 14 T argi ANUGA 2021 (9-13 paździer- nika) po raz 36. stały się miejscem spotkań branżowych dla świato- wych liderów produkujących żywność i na- poje. Mimo pandemii koronawirusa, targi zaprojektowano tak, by dla ich uczestników były miejscem bezpiecznym. Organizatorzy zebrali pozytywne opinie odwiedzających i wystawców. Wielu gości chwaliło stacjonarną i wirtualną możliwość spotkań, szerokie spektrum informacji o ryn- ku i trendach, a także różnorodność wydarzeń targowych i kongresowych. Wystawcy pod- kreślali, że udało się im nawiązać nowe kon- takty z importerami żywności z całego świata, ale także przeprowadzić ważne i skuteczne rozmowy z dotychczasowymi klientami. Podobne opinie płyną z polskich organizacji branżowych i firmmięsnych uczestniczących w 36. edycji targów ANUGA. – Co prawda niemal do ostatniej chwili nie było pewne, że targi dojdą do skutku, jed- nak organizatorzy z Koeln Messe stanęli na wysokości zadania – mówi Janusz Rodzie- wicz, prezes SRW RP. – Przygotowano wy- darzenie w wersji hybrydowej – stacjonarnej i internetowej. Aranżacja poszczególnych hal pozwalała na zachowanie reżimu sanitarne- go, stoiska były lokowane w bezpiecznej od- ległości, większość z nich była wykończona przezroczystymi ścianami. Nasze zintegro- wane stoisko, zlokalizowane w hali nr 6, było przepięknie zaprojektowane i zrealizowane. Uczestnicy byli bardzo zadowoleni ze spo- tkań i rozmów z potencjalnymi kontrahenta- mi. Naszych gości podejmowaliśmy mięsnymi daniami wyłącznie na stoisku. W sąsiedniej hali także zintegrowane, branżowe stoisko podobnej wielkości przygotowała Krajowa Rada Drobiarstwa. Pozostałe polskie prezen- tacje mięsne miały charakter indywidualny. Wyróżniała się okazała wyspa wystawienni- cza firmy Tarczyński oraz stoisko Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Większość wystawców i odwiedzających stanowili tym razem Europejczycy. Przewa- żali kupcy nastawieni na konkretne rozmowy biznesowe. Trafiali oni także na stoisko „Mię- so z Polski”, którego organizatorem było Sto- warzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Na zintegrowanej przestrzeni prezentowały się firmy zrzeszone w czterech organizacjach. Stoisko „Meat from Poland”, po wygranym przetargu przygotowało Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej. Program udzia- łu w targach został sfinansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Na 240 me- trach kwadratowych nowocześnie i ciekawie zaaranżowanej targowej przestrzeni wystawia- ło się kilkanaście firm ze Stowarzyszenia Rzeź- ników i Wędliniarzy RP, UPEMI, Związku Polskie Mięso oraz Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego. SRW RP reprezentowały zakłady mię- ANUGA 2021 Koronawirus nie przeszkodził

RkJQdWJsaXNoZXIy MjM4OTk5