Bilans wrzesień 2021
Co nowego w SRWRP – s. 6-15 Janusz Rodziewicz: Stabilizacji ciągle brak Obradowali i wybrali – Kalendarium pracy Biura SRW RP 30-lecie ZakładówMięsnych SKIBA S.A. Weber: 40 lat innowacji. 40 lat pasji Uczta u Neptuna 2021 Ten Dzień Dziecka był wyjątkowy Stefan Jerzy Pielech: Lubię wiedzieć co w trawie piszczy Siła, sprawczość i skuteczność BożenaWróblewska: Budujmy i zacieśniajmy relacje To trzeba wiedzieć – s. 16-31 MirosławWelz: Epidemie zwalcza się drużynowo Nadchodzi opłata opakowaniowa Gdy tradycja łączy się z nowoczesnością Aleksander Dargiewicz: Jeszcze nie odrobiliśmy trudnej lekcji z ASF Wrzucili na Facebooka Przyszłość pod znakiem ekologii Branża wieprzowa po presją ASF i Chin Rynek roślinnych alternatach mięsa rośnie w siłę Brexit i jego wpływ na eksport doWielkiej Brytanii Z życia branży – s. 32-39 MEATing 2021 – Trendy, zagrożenia, wymagania Grzegorz Kopacki: Po prostu – trzeba być i bywać Fundusze Promocji Mięsa: Wybrani na cztery lata Polagra 2021: Zaprojektowana ze smakiem Medaliści MTP 2021 To im smakowało! Spotkajmy się na targach 6. 7. 8. 9. 10-11. 12. 13. 14. 15. 16-17. 18. 19-21. 22-23. 24. 25. 26-27. 28. 30-31. 32-33. 34-35. 35. 36. 37. 38. 39. Nasi reklamodawcy: Metalbud NOWICKI (s.2), ZM SKIBA (s.8), WEBER Poland (s.9), CID LINES (s.11), BECK Clip Systems (s.21), ALIMP (s.25, 31 ), INWESTEL (s.27), Belgian Meat Office (s.29), ULMA Packaging (s.33), KERSIA Polska (s.37), WITT Polska (s.40). BILANS DODATNI WE WRZEŚNIU BILANS DODATNI wrzesień 2021 0 4 Na naszych łamach
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjM4OTk5