Bilans wrzesień 2021

Z a nami wyjątkowe wydarzenie – pierwsza odsłona konkursu pod hasłem: „To mi smakuje! Eksperci rekomendują.” Jego nowoczesna forma, innowacyjne kategorie produktowe oraz niezwykła oprawa sprawiły, że był to konkurs, jakiego jeszcze w na- szej branży nie organizowano. Wszystkim uczestnikom dostarczył niezapomnianych wrażeń, a przede wszystkim dał ogromne możli- wości do tworzenia nowatorskich i kreatywnych kampanii reklamo- wych nagrodzonych wyrobów. Dostarczył również narzędzia, które mogą pomóc w zwiększeniu sprzedaży nagrodzonych produktów, podkreślić ich wyjątkowość oraz najwyższą jakość, a tym samym sprawić, że będą wyróżniały się na półce sklepowej. Komisja obradowała w dniu 7 września w składzie: Celina Nie- rodkiewicz, Wiesław Bober, Robert Sowa, Mirek Drewniak oraz Waldemar Hołówka. Celina Nierodkiewicz, przewodnicząca jury powiedziała: – Uczest- nictwo w pracach komisji było dla nas ogromnym wyzwaniem. Wy- roby, które mieliśmy przyjemność oceniać, wyróżniały się bardzo wysokim poziomem, nie tylko jeśli chodzi o ich smak, ale również jakość czy zastosowane technologie produkcji. Konieczność wybo- ru najlepszych produktów była więc niezwykle trudnym zadaniem. Wszystkie były doskonałe, smaczne i dopracowane. Gratulacje wyso- kiego i niezwykle wyrównanego poziomu produktów dostarczonych do konkursu należą się więc wszystkim uczestnikom. Chciałabym także podziękować członkom jury za tę wspólną i niezwykle inspi- rującą przygodę, jaką była pierwsza edycja konkursu To mi smakuje! Eksperci rekomendują. Wiesław Bober dodał: – W konkursie wzięły udział specjały wy- sokiej klasy. Wyłonienie zwycięzcy okazało się nie lada wyzwaniem – różnice w punktacji pomiędzy poszczególnymi produktami były bowiem minimalne. Na uwagę zasługuje również innowacyjne spoj- rzenie na kategorie produktowe. Organizator konkursu wykazał się ogromnym wyczuciem trendów, wskazując na kategorie, które po- winny być szczególnie promowane i które cieszą się największym zainteresowaniem wśród świadomych konsumentów. Na innowacyjność pomysłu zwrócił uwagę także Waldemar Ho- łówka: – Niezwykle trafny dobór kategorii produktowych oraz nazwa samego wydarzenia kryją w sobie olbrzymi potencjał. Ocena przez grono ekspertów – uznanych mistrzów kulinarnych i doświadczonego technologa – daje gwarancję, że zdobytym znakiem promocyjnym będą posługiwać się wyłącznie produkty z najwyższej półki. Jestem przekonany, że będzie on doskonałymwsparciem reklamowym i mar- ketingowym dla jego laureatów, a wyróżnione produkty spełnią ocze- kiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. Produkty oceniane były w pięciu kategoriach: ■ Żywność wygodna – odpowiedź na potrzeby współczesnych kon- sumentów; ■ Bliżej natury – produkty naturalne, o wyjątkowym smaku tradycyj- nych wyrobów mięsnych; ■ Produkt innowacyjny – nowoczesny, odkrywczy, kreatywny; ■ Produkt dla dzieci – pyszny, zdrowy, doskonale zbilansowany; ■ Mój hit – produkt, który warto wesprzeć dodatkowymi działaniami promocyjnymi. Laureatami pierwszej edycji konkursu To mi smakuje! Eksperci rekomendują zostali: ■ W kategorii: Żywność wygodna: 1 miejsce – Bacówka Towary Tradycyjne – Lasagne z sosem bolońskim i szpinakiem 400 g 2 miejsce – Zakłady Mięsne PAMSO S.A. – Pierogi ze szpinakiem 3 miejsce – Moguntia Food Polska Sp. z o.o. – Karkówka w sosie pie- czeniowym ■ W kategorii: Bliżej natury: 1 miejsce – PHU „ADAM” Sp. z.o.o – Schab Nocnego Marka 2miejsce –WyróbWędlin TradycyjnychWOLAREK Sp. j. – Kiełbasa Dziadka Wolarka 3 miejsce – Polski DomRodzinny Serce Jerzy Lis – Rolada dietetyczna 3miejsce – Zakład PrzetwórstwaMięsnego St. Tomaszewski, M. Sobik, Sł. Tomaszewski Spółka Jawna – Salceson ozorkowy ■ W kategorii: Produkt innowacyjny: 1 miejsce – ZakładMięsny Lenarcik – Kiełbasa dojrzewająca Palcówka 2 miejsce – Goodvalley Sp. z o.o. – Snacki Goodvalley – bez konser- wantów, zaw. tłuszczu 16% 3 miejsce – Zakład Mięsny Lenarcik – Kabanosy dojrzewające ■ W kategorii: Produkt dla dzieci: 1 miejsce – Bacówka Towary Tradycyjne – Kiełbaski z królikiem ■ W kategorii: Mój Hit: 1 miejsce – Zakład Mięsny Lenarcik – Schab gotardzki 2miejsce – PAMAS Sp. z o.o. Sp. k. – Salami Napoli Piccante –Gmin- na Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” Pruszcz – Kiełbasa krucha 3 miejsce – Agro-Rydzyna Sp. z o.o. – Kiełbasa krakowska Katarzyna Salomon, Rzeźnik Polski Eksperci rekomendują… To im smakowało! Komisja konkursowa w pełnym składzie Celina Nierodkiewicz i ŁukaszWielgat, laureat konkursu BILANS DODATNI wrzesień 2021 3 8 Wydarzenia

RkJQdWJsaXNoZXIy MjM4OTk5