Bilans wrzesień 2021

wrzesień 2021 BILANS DODATNI 21 Poznajmy się Polagrze spotykamy się najczęściej z klienta- mi z Polski i naszej części Europy. Dyrektor zarządzający BECKClip Systems podkreśla, że trudny rok pandemii pomogły przetrwać wcześniejsze inwestycje w no- woczesne kanały komunikacji z rynkiem – profesjonalna strona internetowa, filmy pro- duktowe i serwisowe publikowane na kanale YouTube, spotkania online połączone z pre- zentacją wyrobów czy zdalnym szkoleniem z obsługi urządzeń. Dzięki temu udało się docierać z przekazem do klientów, z którymi trudno było się spotkać osobiście. – Nie bez znaczenia dla ciągłości naszej pracy jest fakt, że praktycznie cała załoga była zaszczepiona w pierwszym możliwym terminie. To było priorytetem dla wszystkich – podkreśla Piotr Pranczke. – Cenię w moim zespole, że jest tak mocno nastawiony na współpracę, na wzajemną pomoc i wsparcie. Może wynika to z tego, że zespół nie jest bar- dzo duży i każdy pracownik widzi, że wspólna praca przynosi efekty i daje satysfakcję. Produkty z Komornik w 60 procentach wyjeżdżają do krajów całego świata (nie ma ich tylko na Antarktydzie, jak podkreśla pan Piotr). BECK Clip System na Zachodzie sprzedaje swoje urządzenia wyłącznie poprzez dystrybutorów. WPolsce współpracuje z kra- jowymi firmami handlowymi – m.in. z Da- daux, Weindich czy Inwestpol. Zarząd firmy nie kładzie nacisku na sprzedaż bezpośrednią, nie chce rozbudowywać działu sprzedaży. Za priorytet uważa działalność serwisową, pro- dukcyjną oraz wsparcie posprzedażowe. – Wśród naszych klientów jest duża grupa firm ze Stowarzyszenia Rzeźników i Wę- dliniarzy RP – mówi Piotr Pranczke. – Dla nas ważny jest bezpośredni kontakt z nimi. W tej branży ludzie znają się bardzo dobrze. Nadal skutecznie działa tu poczta pantoflo- wa. Połączenie tej formy przekazu informacji z nowymi kanałami komunikacji naprawdę przynosi efekty. Na przełomie roku dyrektor zarządzający BECKClip System planuje jeszcze jedną pre- mierę – kolejną odsłonę strony internetowej z nowymi, nowoczesnymi rozwiązaniami uła- twiającymi komunikację z aktualnymi i no- wymi klientami, którzy będą mieli możliwość zalogowania, pobrania dokumentacji tech- nicznej, zamawiania części do swoich maszyn. Pojawi się dużo usprawnień, które są istotne dla młodszego pokolenia, systematycznie ko- rzystającego z różnorodnych komunikatorów. – Mimo to – spotkajmy się na Polagrze – zachęca Piotr Pranczke. – Będzie nas można znaleźć obok firmy Weindich, z którą współ- praca rozwija się nam znakomicie. Serdecz- nie zapraszamCzytelników Bilansu i naszych Klientów. Tekst i fot. Bożena Skarżyńska BECK CLIP SYSTEMS Sp. z o.o. ul. Matowa 21 62-052 Komorniki tel. +48 61 833 50 65 e-mail: maga@beck-maga.pl www.beck-maga.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy MjM4OTk5