Bilans marzec 2021

Co nowego w SRWRP – s. 6-14 Janusz Rodziewicz: Nie zasypiamy gruszek w popiele… Piotr Ziemann: Bumerang wrócił – Praca Biura SRW RP Ilona Poradowska: Spotkajmy się na platformie Listeria monocytogenes – pole minowe zakładu Jacek Kucharski: Największe zagrożenia żywnościowe pod lupą Pospołu, czyli wspólnie Teraz czas na MLO! Warto przeczytać – s. 16-24 Grzegorz Rykaczewski: Rynek mięsa – podsumowania i prognozy Polskich hodowców świń coraz mniej Klient zawsze może kupić więcej JanuszWalczak: I w chlewni licho nie śpi Rok z koronawirusem Z życia branży – s. 26-38 Magdalena Świderska: Pandemia nie zwalnia z obowiązków Polska żywność z paszportem Uczciwy łańcuch dostaw żywności MarianWiniarski: Ocena branży mięsnej w aspekcie 15-lecia akcesji do UE Jolanta Orlińska-Krupa: Eksport do UK po nowemu Polagra 2021: Targi zaprogramowane ze smakiem Czas na wielkanocne specjały Zamienniki mięsa, czyli komu odjechał pociąg? 6. 7. 8. 9. 10-11. 12-13. 14. 16-17. 18-19. 20-21. 22-23. 24. 26-27. 28. 29. 30-31. 32. 34. 35. 36-37. BILANS DODATNI W MARCU BILANS DODATNI marzec 2021 0 4 Na naszych łamach Nasi reklamodawcy: Metalbud NOWICKI (s.2), ALIMP (s.9, 24), CID Lines (s.13), WITT Polska (s.15), FOOD SERVICE (s.17), PPHU OSŁONKA (s.18), ULMA Packaging Polska (19), GrupaYAK (s.21), ZM SKIBA (s.23), WEBER Poland (s.25), INWESTEL (s.27), ZMDobrosławów AMANOWICZ (s.33), KERSIA Polska (s.37), EKOMEX Pilśniak (s.40).

RkJQdWJsaXNoZXIy MjM4OTk5